Tuesday, October 19, 2010

malam selasa

bila tengok iklan.
muka model xnak lagi berkilat dengan bersih je kan.
sekali kena matahari bersinar sinar mengalahkan tingkap rumah.
bila da jeles memuncak,
diri yang tak berapa nak menyantikkan diri ni singgah kat guardian.
pencuci muka yang sekarang da oke.
krim time keluar pon da oke.
cuma nak licin kan lagi muka yang berkarat ni.
saksikanlah muka beliau yang tak berapa nak famous ni.
lepas tengok jangan berbulu sudah.
haha



jangan perati kan mulut saya yang macam tikus mondok tu.
=.=
muka ni xda makeup lansung.
kenapa muka saya tak sama macam aishawaraiiiiiii???
T.T


dan produk beliau pakai pada hari ini :)


teruja bila tengok paket ni.
harga mask ni dalam rm5 something la.
bila pakai kat muka 
muka tiba2 panas gila2.
tapi at the end
muka licin oke
sangat licin
macam bontot kuali
haha
siyes tak tipu.

bila cik ayam.eh eh. cik tomyam pakai je mask tu,
muka yang tak berapa nak seri tu 
terus jadik macam ni.
wa tara tipu wo.

dijamin produk ni boleh tukar muka anda 
jadik macam heliza.
:))))

3 comments:

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)