Thursday, October 28, 2010

hati sakit, blog pon malas nak update.

kenapa la ngn saya ni,
dalam minggu ni
ada je yang tak kena.

dan orang yang selalu bagi semangat pada saya
dah melukakan hati saya.
betapa tergurisnya hati saya.

tak ikhlas ke cinta yang selama ni saya semaikan untuk awak.
kenapa pula niat baik saya ni awak cakap saya nak carik gadoh dgn awak
padahal saya hanya bercakap baik dengan awak.

airmata deras membasahi pipi bila awak cakap macam tu.
awak langsung tak call saya dan pujuk saya macam dulu.
awak fikir saya biasa biasa saja.
tapi hakikatnya,
harini la yang paling perit bagi saya.

dimanalah ibu dan bapa saya ada tika saya memerlukan mereka,
ahhhh. saya keseorang rupanya.

3 comments:

  1. kehkehkeh..
    luka kerana chenta ek ciktomyamgoonmondok?
    ilex3..
    chenta hanya maenan donia aje..
    =)

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)