Friday, November 26, 2010

AWARD LAGI

sebenarnya saya tak tahu ni award yang keberapa *sadis betul lah!
sikit sangat dapat. so jangan la gelak ye. saya gelak takpe.
HA HA HA . LOL syiok sorang sorang.


thanx sis fara tralala atau nickname barunya fara sandra. :)


saja tunggu time bosan bosan baru update.
baru ada idea nak taram semua. betul tak?



1) berikan 1 nickname untuk saya
-fara tralala atau nick name barunya fara sandra. owh yeah.

2)ucapan untuk pemberi award ini.
-saya rasa bertuah kerana terpilih dan terharu kerana ada yang sudi menambahkan award saya.

3)berikan 6 fav artis/singer/group yang korang minat..
-nasi pataya
-nasi goreng kampung
-tomyam campur
-ikan keli goreng cili
-kfc
-cencalok

*ehh tu bukan artis eh? sorry saya lapar time menaip benda ni.

4)tag award ini kepada 10 orang blogger/follower.
-10 pengomen yang terawal dapat award ini. come on bebeh!

3 comments:

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)