Sunday, November 21, 2010

bila nama banyak yang sama

tak jadik pulak nak tidor harini.
mungkin sebab entri td bagi efek jugak kowt.
haha


ataupun sebab menahan malu tersilap orang
=.=''


dianggaran sejam yang lepas kowt saya dapat status dari kawan.
errr tak berapa nak hengat sejam ke haper.
asyik dok belek BB cream je. haha
dalam facebook saya ada dua yang bernama SYAZANA.
dua dua saya kenal.
dan dua dua kawan saya.


but dua dua kawan ni lain lain sejarah ceritanya
boleh bezakan melalui nama bapak masing masing.


disebabkan asyik berblog walking
nama bapak diorang tidak ambil perhatian.


balas punya balas
tiba tiba dia tak balas balas lagi komen.
kenapa?
saya buat salah ke?


n then check balik komen tadi.
aiseyhman..
i got the wrong person la.
kah kah kah.
yang ni bukan nana satu tempat kerja dulu
ni nana time sekolah tingkat tingkat dulu.
*boleh buat trademark. NANA KER?


apa lagi cepat je saya delete komen yang paling last n then ganti yang baru
saya mintak maaf da. agak agak dia maafkan ke tidak?


maafdipintakawankawanku.





jum gelak untuk tutup malu


note : ni bukan video lucah. belum tengok belum tahu. :)

4 comments:

  1. er. bahye2. len kali kene tambah fokus ok~ haha

    ReplyDelete
  2. kalau kwn ciktomyam baca entry ni,dia faham kot.dah,jgn sentap2,nnti x comey ckp kt dia :P

    ReplyDelete
  3. salam..
    ermmm..harap dia
    maafkan anda..

    ReplyDelete
  4. erkkk..same goes to me... pnh jdi mcm tu jgk.hhaha

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)