Tuesday, November 30, 2010

terjumpa hantu di laman web

saya heran dan pelik. kenapa saya rasa saya sorang je yang tak dapat tengok result dekat laman web rasmi kolej..adakah ini disebabkan saya terlalu kerap sangat on9? atau saya suka makan depan laptop? ataupun terlalu banyak sangat mengomel? ataupun kuat mengarut sehingga ramai yang tak puas hati. kah kah kah. 

cetek nye idea ek sampai entri yang lepas mengugat keimanan para para blogger. life is fun rite?
jum guling sama sama pada mereka yang ringan tangan mengomen entri makcik cleaner mengamuk membunuh empat orang nurse.. :DDD

saya nak result saya berada di kalangan average ataupun standard yang boleh diterima pakai untuk tunjuk pada mak dan ayah nanti. tak mengharapkan yang paling tinggi. takat boleh lepas tu alhamdulillah la sangat.
at least tak perlu la nak repeat paper sem 4 nanti. setakat ni tak da yang repeat kecuali volleyball.
har har har. memang kalau bab sport saya paling pemalas tahap ibu ibu mengandung tak cukup 9 bulan boleh beranak time tu jugak. fulamak tak payah pakai bidan ke hapa terus boleh sambut baby.

result yang paling teruk time semester 2. semua subjek susah susah. dan yang paling penting saya suka ponteng kelas sem 2. tak syiok sebab ada volleyball. hey! cukup cukup la subjek pendidikan jasmani kat sekolah, ni kat kolej pon nak ade jugak ke. grrrr. kolej jangan tiru sekolah punye subjekk.tu yang sampai fail.
semua kawan saya gelakkan saya. T.T.
takpelah,jangan saya ulang balik subjek membaca dan mengira sudahlah.cukup la dengan letcurer dulu macam hitler mengerjakan dan menganjing ganjing nama penuh saya depan kawan kawan.
ceh ada sekali tu saya pulang ke rumah menangis sebab tahan malu.

time sekolah kalau orang sebut nama saya mesti tak kenal. kompem memang dulu tak famous,selekeh macam orang tengah frust tak cukup makan bugerdill.har har har.



tengah saya on9 tibe tibe sayaaaa ternammmpakkkkkkk.......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
arghhh tak habes habes dengan could not connecctttttt kaw!!!

 HANTU BETUL!!!

2 comments:

  1. website 2 tgh down kot,,
    biase la kalo edu2 ni,, mmg hampeh

    ReplyDelete
  2. Website edu nie pantang skit.. Tapi saya boleh je akses cik nabilah :) http://cmsbg.kptm.edu.my/smp/index2.php

    Okey, kalau jadi cam tuh cuba c\tekan cache copy :) mungkin dapat membantu~

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)