Thursday, January 13, 2011

25 random fact about ciktomyam

harini aku di tag oleh rashid yang suka berkongsi. haha. terharu la nama gua disebut sebut.ececeh. kembang seribu. kena pulak carik saiz spender besar sikit lepas ni.kah kah kah. aku try ya bro. cekediaut gua punya 25 fakta yang lagi auta.hahahaha. okey okey aku tukar gelak. miahahaha. LOL ~~


cadang nak pakai paint je tadi. bila mengenangkan tangan ada penyakit parkinson yang menyedihkan ni terpaksa la pakai photoscape. ahahhaa. apa punya alasan.

aku nak tag:-

arghh sudah. nanti esok aku tambah lagi.
p/s: bopren aku suruh cakap kat semua yang dia dah botak gondol. kah kah kah. takutnya aku. okey aku tambah lagi satu fakta. AKU TAK SUKA BOTAK. aku suruh dia pakai tudung bila keluar nanti. kurang sikit rasa kemaluan aku.

5 comments:

  1. bact bukan stabber k!~
    hahaha

    ReplyDelete
  2. aduyai.. kena tag la pulok..
    =P

    ReplyDelete
  3. hehe..kna tag plak ea..:)
    25 byk la plak..;p

    ReplyDelete
  4. minat shopping?..jom shopping jom...hehee

    ReplyDelete
  5. ade ker patut seurh pkai tudung,,,
    hahaha,,lawak2,,,,

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)