Sunday, January 2, 2011

berita gembira dan berita sedih

hari ni memang cuaca sangat best nak update entri. hujan oh hujan. awww syioknya tak terkata *sambil buat tarian bollywood.

berita gembira nya aku nak cakap kat korang semua aku makan banyak pagi ni. hahah.perlu ke bagitau?sebelum sebelum ni aku makan banyak takda la nak bagitau korang semua..mulai sekarang aku nak cerita semua tentang aku berak kat mana, aku makan ape, aku pergi skodeng sape? zaqwan tengah mandi ke atau bangla potong rumput ke.LOL macam desperate tak da laki.

yuran pendaftaran sem depan bapak aku dah bayarkan. kalau dapat kerja time cuti ni memang wajib la aku pergi bayar duit pendaftaran tu kan?tak habis habis kerja nak licinkan duit mak bapak aku je.masalahnya, aku  mintak kerja jadik cashier balik awal cuti masa tu. manager lama aku dah tak ada kat KFC metropoint. semua kena transfer ke cawangan KFC lain. aku kena mintak manager yang baru. sorang hensem macam erry putra yang sorang macam mafia tersesat masuk kfc. dua kali ulang alik pergi kfc sebab nak interview. JADAH HARAM pergi KFC dengan naik teksi semua. buang duit. buang peluh. last last no call hape. arghhh no KFC for u. itu berita sedih. cukup sedih tak?haha

imbasan masa hadapan.bayangkan aku tengah cakap kat anak anak aku.

ciktomyam : anak anak dengar cakap mak ni. lain kali jangan pergi KFC TUTT tu.
anak anak  : tapi ibu, kita semua suka ayam. terutama ayam goreng.
ciktomyam : ibu tak suka ayam goreng.
anak anak  : habis yang tiap tiap hari ibu masak ayam goreng tu ape?
ciktomyam : mak reti masak tu je.ibu masak kan lagi sedap.
anak anak   : tak sedap pon. ayam kfc lagi sedap.
ciktomyam  : arghhhh. fail fail faill!!



ala KFC tak dapat nak kecoh kecoh. fast food lain kan ada. MCDONALD ade, PIZZA HUT HUT ade. yang dok kesah pasal KFC tu kenapa? oke fine aku memang suka pergi KFC walaupun dia punya manager macam haram. haha. jahat tak aku? tak cukup? meh sini aku ketuk pakai kayu besbol.



ada pulak orang makan oren 1/2 biji dengan oreo secukup rasa. haha. mengong punya cik tomyam. nasib baik kelayakan aku tak pass pergi hospital sakit jiwa. kalau tak,orang sane....

hoooohhoooo hooraayyyy ada geng baru!   =.=''

dan lagu sedih untuk berita yang sedih. ececeh.



p/s: tekak eden sakit yo hari ni. tu pasai entri ni aku tulis short je.hahaha. hari bertuah untuk korang semua. hoorraaaayyy.

21 comments:

  1. Wahhh.. xpe.. Cuti lepak je umah! Xperlulah keja bagai... Ada satu lagi kamu lupa nak cakap!

    ReplyDelete
  2. Ahakz.. best juga mak dia fail masak ayam goreng.. uppss.. haha..

    ReplyDelete
  3. oit.. nape la aku suka sgt tgk design2 dlm blog ni.. jeles sejeles jelesnya.. +____________+

    ReplyDelete
  4. @Aduka

    aduka aku rasa idea aku tahun 2011 dah membuak buak. kahkahkah tak boleh blah.

    ReplyDelete
  5. muahaha...kalo tak sakit tekak agak2 panjang mane la ek entry ni

    ReplyDelete
  6. @JIJI YU

    macam essei la gak. try la baca yang sebelum sebelum ni.miahaha

    ReplyDelete
  7. tengok oreo tu teringt plak big apple donnut oreo ngan duren duren.. hehehe

    ReplyDelete
  8. kalau da pndai goreng ayam, bole kawen la ek?
    yes! lulus~ :P

    ReplyDelete
  9. hehe.comel je ayam goreng.i pon suke kfc gak ahh ibu ;P

    ReplyDelete
  10. sini kfc xhalal...huhuhu
    balik mesia aku nak telan 1 bucket full

    ReplyDelete
  11. @ayienchan

    wahaha. anak aku dari masa hadapan datang bertandang ye.

    ReplyDelete
  12. mesti amik course design kt kptm neh..

    ReplyDelete
  13. @intanurulfateha

    boleh je pas kalau da amek hati bakal mak mertua. kehkeh

    ReplyDelete
  14. @Aduka

    xdalah. mana ada. business management kowt.:P

    ReplyDelete
  15. sentap ahh cmneh kutuk kfc..wuwuw..dlu keje situ jugak...ngeeeeeeee

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)