Sunday, January 9, 2011

facebook akan ditutup 15hb mac ini.

salam readers,



aku baru je online facebook tadi, dah mula orang bukak cerita pasal facebook nak dibubarkan buat selama lamanya bila sampainya 15hb MAC nanti.. aku agak terkejut beruk tadi. dulu ada gak orang mengatakan facebook ni yahudi punya sumber pendapatan untuk memusnahkan orang islam. aku pun tak tahu mana yang betul. ALLAHUALAM, DIA saja lah yang mengetahui segala galanya.

mula mula aku nak juga percaya, nak buang semua kawan kawan dalam facebook. bila difikirkan balik, benar kah facebook akan dibubarkan? really? ke khabar angin semata mata untuk dapat instant traffic? ataupun mark zuckerberg tak nak kaya lagi? ataupun dia tak larat nak handle facebook ni sebab disalah guna kan oleh orang orang lain untuk ambil kesempatan atas hak individu. nak pula dia ambil kisah pasal itu semua. itu pun aku masih tak pasti. aku adalah amatur.

dan jalan penyelesaian nye adalah menyiasat. perghh dah macam detective conan dah aku ni. cuma aku versi yang lebih menakutkan dari segi rupa paras. kah kah kah.

yup laman web tu sebenarnya terkenal dengan gurauan yang mengarut dan tak masuk akal seperti alien spaceship to attack earth in 2011 dan Megan Fox is the man. pffft. mengarut punya berita.

entah mana idea tu boleh datang pun aku tak tahu dan aku jugak dapat baca berita yang hal yang sebenarnya pasal facebook dekat sini.

p/s : pernah gak aku nak membabi buta buat khabar angin baby berterbangan di udara. just edit dan siap.! tapi tak kesampaian.
haha. LOL.

1 comment:

  1. ada laa ni pon aku keja deactivate jaa..
    haha

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)