Wednesday, January 12, 2011

kebah punggung siapa yang tahu

harini hidup macam palat sikit tapi aku chill je. ayat tak boleh blah betul. memang minggu ni memanjang stress. dari segi kewangan tu memang la tersangat stress. banyak benda kena pakai duit. duit teksi, duit buku, duit makan, duit sana duit sini. stress betul aku. ada rasa macam nak buang air besar laju laju. pam laju laju. makan laju laju. minum je yang slow slow. bergantung gak pada jenis air. kalau sodap kompem senyum panjang dan nikmat lebih sikit dari biasa.

duit ni kalau tak cukup boleh mendatang kan amarah tapi paling tak syiok bila bab menunggu. menunggu bas. menunggu orang, menunggu ayam beranak bertelur. perghhh aku rasa korang mesti tak tahan punya kalau tunggu berejam rejam. rasa macam nak gigit je orang sebelah kau tu. gila punya pasal. siot je time aku kumpul idea untuk blog ada pulak buat bunyi tikus. sejak bila aku bela tikus? lupa aku kat bus stand. mana pulak bus rapid yang bertanggung jawab amik aku ni? kebah punggung. tunggu da 3 jam. tak sampai2 lagi. siot berkuasa dua. tambah lagi stress. apa kejadahnye aku tunggu lama lama bila teksi belambak kat sana. arghhhh tension sebab bodoh sangat. grrrrr. aku je yang boleh cakap ayat tu.

balik balik pau mak duit nak bayar duit teksi. haha. perangai siot aku memang tak ubah ubah. duit ptptu aku menyusahkan aku betul la. cepat cepat la keluar supaya aku boleh tunjuk kat korang apa sebenarnya aku nak buat dengan duit tu. tak boleh cakap sekarang. malu. hahaha poyo. 

p/s: aku dapat beli satu pepsi dengan dua ketul ayam kfc dengan harga rm7.10. wiwit. apa rahsia? 

1 comment:

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)