Thursday, January 6, 2011

shoutmix sudah tiada guna lagi.

salam blogger.

wah ini first time aku rasa baru nak beri salam kat pembaca. tak sopan betul anak dara ni kan?
tak pe la muda muda ni aku kurang ajar nanti kalau orang panggil aku tua baru aku sopan balik. haha sangat la sopan. ignore kan sahaja perangai aku yang hodoh lagi tak cantik. sila jangan ambil hati. ini gurau panas namanya. T.T (jangan pukul saya. eh eh sopan)

aku tak tahu la kenapa bila aku bukak je blog ni, shoutbox aku buat hal. aku baru je tukar option kat page google chrome mengelakkan biskut biskut jahat hadir dalam history aku. mungkin disebabkan aku dah tukar setting, google chrome block shoutbox aku yang penuh dengan biskut biskut comel lagi jahat. aku cuba bukak blog yang lain. keputusan nya masih sama. this webpage is not available. ni menunjukkan shoutmix ada lah biskut yang dah basi dek semut semut. aku rasa nak nyah kan shoutbox aku yang comel loteh ni. tapi ini penting buat aku. supaya aku nak blogger yang lain supaya tinggalkan jejak kat situ. tak de aku buntu nak tahu siapa sebenarnya jadi penyerang hendap selama ni. heh jangan la perasan aku ni. dan paling penting shoutbox ni boleh menambahkan lagi kecomelnya bila berada disitu. macam mana ni biskut? jangan la duduk di kotak tu. please please. arghhh jangan tinggal kan aku kotak. aku janda berhias dengan bunga bunga. please please. janda la sangat. pfft. 

try sekejap login shoutmix punya laman web rasmi. perghh macam tak minum sirap pulak aku hari ni.  nah setepek besar hurup this webpage is not available. mana operator yang jaga shoutmix aku ni? da lari ke? arghh kau aku tak bagi gaji kau nak larilari pulak. kau memang tak paham aku wahai shoutmix.

nak buang ke tak nak? nak buang ke tak nak? apa motif aku sebnarnya taip benda ni? mintak penampar bersiri dari pembaca? teringin pulak nak merasa. heh. 

p/s: nanti aku nak buat tutorial macam mana nak letak icon comel sebagai emoticon dekat shoutbox. amacam? 

8 comments:

  1. bkn kau je.. smua kena.. aku pn kena ni.. td ade kuar report.. dia ckp server busy.. kuar report pn kejap je.. pastu x kuar2 dh.. not available aje.. server busy bkn sbb biskut or cookie tu.. ni smua sbb buffer yg mlampau kpd server.. esk ok la kot..

    ReplyDelete
  2. bagus2..len kali amalkan bg salam tu ye..hehehe

    shoutbox ok je, xde pape mslh pon sy tgk..kdg1 mmg la ade problem ckit..esok2 ok la tu..huhu

    ReplyDelete
  3. ooo..
    gue pun baru perasan..
    ehhehee

    ReplyDelete
  4. "tak boleh maki maki di sini.
    makaceh. :)"

    kalo buang cena anon nk maki2
    haha

    ReplyDelete
  5. ila nye pn sme. smlm prob sbb dorg wt maintenance kottt.. sokrg okay, dh cer tengok ;)

    ReplyDelete
  6. Itulah. Blog saya pun dah takde shoutbox. isk.

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)