Monday, February 28, 2011

20 tahun dianggap 15 tahun.


bdak ni form 3 ke?

terbeliak mata aku bila mak ngah belah abah aku cakap cenggitu kat aku.*pengsan dalam keadaan comel.gila gampang perbuatan aku. haha. 

terasa awet muda kejap. perasaan tua buang jauh jauh. tumpang glamer budak 15 tahun. senyum lebar sorang sorang padahal parut jerawat bersepah atas muka. itu tanda dah tua.cover dengan foundation atau bb cream untuk kelihatan anggun. adakah itu tanda muda? kah kah kah.

15 tahun atau 51 tahun sebenarnya?aku pun tak tahu. allahuallam. tapi kalau pujian tu ikhlas daku terima aja.*pura pura pakai baju sekolah.cis tak muat. badan dah besar. bakar baju tu. tak nak tengok lagi. benci!

gedik. menyampah. bajet comel. tendang laju laju baru tau. tu aku cakap kat diri aku sendiri. korang jangan terasa. 

tapi orang cakap perasan tu bagus. confident level tinggi menggunung. anda pasti? haha

--------------------------------------------------------------------------------------

phewwww! test e-commerce dah berlalu. 1 down 5 coming right up. esok pulak ada test finance. mati la aku kalau dapat below 70 kena buat pembetulan 10 copy. tak kuasa lah aku dengan assignment berlambak macam pasar lambak. grrrr. 

No comments:

Post a Comment

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)