Monday, February 14, 2011

giler! kena rompak siot.

 menyirap haku kan. ni mesti gara gara duit ptptn yang haku keluar masa tu.dorang dapat rasa aku cash out banyak sangat. perggghhh diorang buat gua tak senang duduk. aku tak tahu la sebab kenapa dorang rompak duit aku. ni yang nak marah ni. sabar sabar. lagipun semua ni terjadik ada hikmah nya. tengok kat almari uh, sikit je baju. at least kalau kau kena rompak tak da lah sampai 12 helai baju kau tambah kan. memang la koleksi bertambah, tapi duit berkurangan. eeee tak suka la perniaga perniaga jual baju ni. diorang suka taw kopak kan duit aku. aik kata kena rompak? lol.

saja buat gimik. memang patut diberi paparan hidung kembang kepada budak yang cenggini. yela aku gurau kasar kan. T.T jangan marah! nanti cepat tua. hehe :P

teheee. suka bab bab shopping. kalau aku la jadik owner kat kedai baju tu, tiap tiap hari pakai baju baru. lepas dah merasa baju baru tu aku jual lah balik baju yang aku dah pakai tu. perangai tak sihat. jangan ikut!
nanti cepat bankrup.

aku akan bagi preview dulu apa yang sempat aku tangkap gambar pakai mesin basuh tadi.

saja kaburkan gambar. hahahahaha.
sori tak da kamera berkuasa tenuk untuk hapuskan jerebu kamera handphone. T.T

p/s: hoi jangan la paksa aku tulis panjang panjang sekarang.esok esok aku cer. aku nak tidor ni. boleh tak aku cakap macam tu kat korang. T.T

No comments:

Post a Comment

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)