Wednesday, February 9, 2011

semua pasal taik!

dah rasa macam berabad tak meng hapdet belog. keterujaan bertemu dengan kawan semester 4 ni memang dapat menghilangkan boring. cis kau nak kata lah yang rumah kau tu boring. no no no. bukan itu maksud aku, heh kau tak kan dapat merasa kenikmatan bergurau senda yang melampau dan gelak besau besau kat rumah tapi sebaliknya korang semua akan dapat perasaan ni bila berada disamping kawan kawan. hoi ape ni essei ke?

tahu tak ini apa? ini najis aka taik aka tahi. sangat bagus kalau benggang dengan orang yang buat taik dengan kau. hahaha. apa? tak paham? okey. lets say yang korang rasa benggang dengan seseorang yang buat hal dengan kau padahal kau tak buat apa apa. dan bila kau rasa benggang kau akan cakap;

oh damn! shit on you.

perfect word! tapi jangan cakap aku yang ajar. cakap tahi yang ajar. ini tahi. bukan shit.lol bukan dua dua tu sama ke?

petang tadi aku dan kawan kawan aku duk bercerita pasal tahi. kami bukan pengotor ataupun tak senonoh. itu disebabkan kawan baik telah mengalami pengalaman tahi yang sangat marvelous.hahaha. marvelous kejadah apenye. busuk punya cerita. macam tahi. haha.

cerita nya macam ni,

pulang je kawan baik dari kelas, dia terus menuju toilet membasuh tangannya dan kain baju kurung yang dia pakai. pelik dan aneh. selalunya dia akan duduk duduk atas kerusi selepas pulang dari kelas. dia mula cerita kisahnya kena menganjing bagai sebab pakai kasut tinggi yang baru. obvious la dia rendah macam aku, tiba tiba jadik tinggi orang akan jadik hairan dan mula menganjing dia macam tahi. ditambah kisahnya bila turun dari motor berjalan atas rumput bertemu dengan satu cecair kaler hijau hijau mencium kasut barunya. lantas dia mencalit tangannya ke atas cecair kaler hijau hijau itu dan mencium baunya. cis. apekah cerita yang aku ingin keutarakan kat korang semua ni.

aku jadi terpegun dan terkejut dia berani mencalitkan tangannya atas cecair hijau bertompok di kasutnya. dan tercium cium bau tangan nye sejak dari tadi


ciktomyam: tahi ke ape tu?

kawan baik: entah.macam taik. tapi kaler hijau hijau.

ciktomyam: heii! kau sentuh ke?

kawan baik: eh taklah. aku pakai daun.

ciktomyam: yeke?

kawan baik: haaa bau dia ada je melekat lagi kat tangan.

ciktomyam: huh?

so korang paham paham je lah kenapa bau tu melekat kat tangan dia. dia malu kowt nak mengaku. hahahahahahaa.

No comments:

Post a Comment

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)