Monday, March 7, 2011

DSLR bersepah sepah ketika menikmati hujung minggu di menara KL

menara Kuala Lumpur atau singkatannya MNKL. menara dia tinggi seolah olah mencecah awan biru. best betul dapat masuk free hari ni. abah beri peluang kat kami semua ikut ke tempat kerja abah yang baru. selama ni nak masuk je kena bayar, bayar je kena masuk. eh eh. sekali sekala best jugak masuk free. apa ntah nama tiket tu. complimentary jadah hape. argghhh janji free pedulik hape aku.

tiba tiba rasa diri ni macam pelancong dari luar negara.erk*
tengok deretan mat salleh tu u alls.
yang tengah skodeng jamban tu adik gua.

pusing punya pusing dok tengok celah mana rumah aku dari atas rupa rupanya tertimbus dek awan pilu. hati turut pilu. ceh. kau tengok dalam gambar tu. bunga bunga cinta punya baju. lepas tu kau tengok tangan aku. pergh gengam beg dompet kuat kuat tak kasi orang rompak beg dompet rm10.hahaha

abah ada kerja. so tinggal lah kami bertiga di beranda sebelah kaunter pertanyaan. hirup udara segar sambil menikmati eskrim vanila yang lemak berkrim. fanatik hokey dengan perasa vanilla. coklat pon begitu! sayang dua dua perasa ketat ketat, yey!
kadang kadang aku aku suka tenyeh eskrim kat pipi.
pastu buat senyuman sepantas kilat.

setiap jilatan yang mengasyikkan. slurrrrpp.
makan eskrim sambil hirup udara sogar.
jilat sampai la bentuk dia jadik tempurung kelapa.
eskrim kon  yang berharga rm2.50
kat tempat aku rm1 je hokey. gila mencekik darah korang ni.
tak nak beli lagi!
bila haku marah mata aku akan bersinar.
hiyakkkkk!
aku tak suka benda mahal mahal ni.
boleh kasi aku bankrupp!!!

lepas marah kita main2 tangkap gambar.

bila aku tangkap gambar mesti perasaan malu malu tambah sipu sipu tu keluar. mana tak nya. yang datang kat menara KL tu semuanya bawak kamer dslr. snap gambar je jeling kiri kanan. snap lagi pandang kiri kanan. grrr semua nak tunjuk lah yang korang ada dslr. aku pon ada lah.

ada. tapi gambar kameranya sahaja. haruslah ada kan. haha

p/s: ada jugak teringin nak beli sekor dslr. simpan dalam sangkar. 

1 comment:

  1. nak gua belanja? ok gua gurau.gua takde duit.hihi

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)