Thursday, July 7, 2011

Review VCO softgel by catalyst #day 1

fuhhh. kira berbulan jugak la aku tak meng haaapdettt . hari ni kita cer try  cer try updateee sikiitt.

tempoh sebulan aku kerja kat pizza hut memang peerggghh. usah la cakap. memang penat gilos. tapi nasib menyebelahi aku sebab dalam tempoh seminggu aku jadik waiter, dorang letak aku kat cashier.  tapi tau tau je la kalau pegang cashier ni banyak tanggungjawab. sekarang ni aku dah berenti kerja kat pizza hut dan menjadi penanam anggur yang paling terhebat di rumah. jum tepuk tangan ramai ramai.

aku tengok ramai orang duk kepoh kepoh pasal vco softgel kat tenet sampai aku naik heran. apo kobondo  ni? bila aku baca duapolohempatjam pasal vco ni baru la aku tau vco ni food supplement rupanya. sesuai tuk sesiapa yang nak ada tubuh badan yang ideal, ada masalah muka dan macam2 lagi. aku tak brape nak mengerti sangat keberkesanan produk ni. so aku decide tuk beli dan cuba produk ni. lagipun muka aku ada masalah muka berminyak,sensitif dan ada bekas2 parut jerawat yang dulu.

aku cari dekat laman web ni (http://catalyst2u.net/) terus cari agen catalyst yang dekat bangi. malas la nak tunggu sehari dua nak pergi bank lagi. dapat je nombor orang yang tertentu aku terus mintak alamat. oohhhh rupanya dekat je dengan rumah aku. hehehe. tak payah la aku keliling satu kota nak cari benda ni.

harga berpatutan. rm39.90 satu botol.ada 60 bijik softgel.


aku baru beli pagi tadi. dengan takda sarapannya aku pergi beli benda alah ni. balik balik terus telan sebijik before breakfast.siryes perut tak rasa lapar yang terlampau sangat. dalam tempoh berapa jam aku dah mula sendawa dan banyak angin yang keluar. buang air besar pun lancar je. pasal muka aku nanti aku hapdet sebab aku baru je telan sebijik tuk siang. malam belum lagi. sapu dekat muka pun belum lagi. so far aku yakin produk ni boleh intim dengan aku. 

haaa ada satu lagi nanti aku nak buat review pasal produk simple, st ives, sunscreen, salina magic lipstick dan satu produk dari himalaya. siryes best! tunggu ya!

No comments:

Post a Comment

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)