Wednesday, August 17, 2011

ciktomyam kembali beraksi

nak kata gempak tak gempak sangat nak kata awesome tak awesome sangat.

sigh* abaikan kan tagline baru aku tu. tutup ayat tagline aku tu dengan tangan2 korang yang comel.

assalamualaikum evelibodi (everybody)
semperna bulan ramadan yang barakah ni aku nak mintak maap la kepada sesapa yang selalu menjengok walaupun belog ni tak berupdate selalu. aku rasa aku dah buat salah yang besar tidak mempedulikan perasaan korang yang menjengah sebentar. ayat skema yer disitu. tapi dengan berbangga nyewwwwwww (gedik sikit) aku dah beli kamera baru. beli yang murah2 je. maksudnya boleh la aku nak tepek gambor gambor. semangat sikit nak update blog bukan? geli tak geli korang kena layan. dah korang dok datang blog aku mesti lah layan karenah aku ye dak. kah kah kah korang jangan buat muka pelik. kata blog personal. tak kan aku nak dok citer ekonomi kat negara aku ni pulak. kang kau ckap aku gilaaaaaaa.

zasssss

aku rasa aku nak bagi dia nama
korang tau aku nak bagi dia nama apa?
mesti la aku panggil dia "KAMERA"


oblongggg
kenapa nama dia oblong?
lantas aku pikir apa sebabnya...
sebab dia PANJANGGGG.


teh o ais limau.
terlebihhhh masamm.
mak aku cakap"kak, kau selalu je dapat air yang terlampau masam kan?''
adik aku pulak ''mak tak tahu ke orang yang buat air ni puasa sampai ke malam''
aku bantai gelak gelak. 

gambar lain ;


sorry terlebih gambar pulak. kah kah kah. eksaited punya pasal.

3 comments:

  1. salam cik tom..wah!pasni gambar2 makin 'meletoplh' sbb ada kamera baruuuuu!

    ReplyDelete
  2. jiji yu : kah kah. makanan itu penting.

    azatiesayang : owh itu mestiiiiii. kah kah

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)