Tuesday, September 6, 2011

helmet takde visor

bulan lepas mak aku suruh aku beli bahan2 buat sandwich. memandangkan aku dengan adik aku je kat rumah aku kena la laksanakan tugas malam tu jugak. yang menjadi problemo nya, helmet ada satu je. helmet lain2 dah hancus. aku tak tahu la sapa yang duk menjahanamkan helmet berikut sebab aku tak reti naik motor dulu2 . mak aku dah pesan awal2 bawak adik, takut aku salah beli bahan. so macam mana ni?

aku terus siap2 pakai tudung semua kat bilik. tiba tiba aku rasa macam ada orang duk perhatikan aku. aku teruskan lagi bersiap depan cermin. dah siap semua aku toleh kat pintu tengok2 adik aku berdiri terpacak depan pintu dengan pakai helmet takde visor. perghhh punya terkejut aku tengok dia mase tu. nak gelak pon ada.

mula2 dia cm ragu2lah nak ikot aku.nak kena tahan malu lagi. sebab memang pelik gila helmet tu. last2 adik aku yang comel ikut jugak walaupun helmet tu takde visor.

mengenangkan susah dia nak ikot aku pegi kemana mana, aku beli la sekor lagi helmet tuk dia.hamboi kemain senyum lebar lepas dapat helmet baru. hahaha

gambar sekadar hiasan

1 comment:

  1. helmet xde visor yg cam kt atas ni xde hal lg. yg xde visor tp helmet separuh tu lg klaka. kihkihkihkih.

    ReplyDelete

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)