Wednesday, September 7, 2011

tidur lah tidur lah

aku rasa berat je mata aku ni. kelopak mata duk tertutup tutup dari tadi. kesian adik aku dari tadi tunggu aku masuk bilik tidor tapi last last dia sedap tidor atas sofa. dia tidor ikut timing. aku tidor ikot penat. kalau tak penat otak aku asyik nak bergerak je. pikir tulah pikir nilah. sampai belog aku jadik mangsa. sian belog. nasib kau dah jadik macam adik aku dah. haiiii la mata haiii la badan. tidor laaaaa. esok nak bangun awal pergi kelas. jangan malas malas.

tapiiiiiii nak tengok jugak stanza cinta onlineeeee. T.T

ohhh aaron aziz tengok la mata aku yang lebam lebam ni . T_____T

1 comment:

tak boleh maki maki di sini.
makaceh. :)